Wednesday, March 17, 2010

BILA LAGI???

Assalamualaikum...

Pehabaq pembaca2 sekalian??? tu dia... mcm ramai sgt pembaca blog nie... x kisah la byk mana pun... yg penting "happy"... hehehehehe... skang ni tgh musim mengawan... eh silap2... musim org menikah... so listing kt bawah ni adalah soalan2 yg sgt popular untuk aku buat masa ni...

1) Ateh, bila nak langsung nie???

2) Ateh, bila nk makan nasi minyak ko ni???

3) Ateh dh ada ke belum??? copek skit kawen tu...

4) Ateh, duit dh cukup ke bolum nk kawen ni??? copek skit...

Waduhhhh.... semua soalan mmg lain2 tapi maksudnya 1 jer... diorang suh aku nikah cpt2... hohohohohoho... sebelum terlupa... ateh tu nama aku tatkala dipanggil ahli keluarga, sedara-mare and teman tapi mesra (teman rapat)... ngeheheheheheh... Jawapan aku.... jeng3....

1) Calon dh ada... x payah susah2 carikan calon...

2) Duit bolom cukup laie... Tongah usoho gigih cari duit ni...

3) Ada sape2 yg nak sponsor ke???

4) Jgn tanyo laie selagi den x bg card... Maun makan penampar kang... Dh smpai maso eh nnt, nikah lah den ni ha...

Hohohohohohoho... jawapan no 4 tu cuma dlm hati jer... belum terluah laie... tetiba terkeluar loghat N9 plak... pe kes???

SELAMAT PENGANTIN BARU buat mereka yg nk kawen...

4 comments:

dLa IS THE NAME said...

ha zahari, bila lagi? (sah kena penampar super saiya japg..hahaha)

zackque said...

nk forehand ke backhand dila???

..::bUtterfLy::.. said...

heheh...same kapal ler kite. Sumer org pun nak tny soklan tu. Nyampah i...

zackque said...

mari menyampah bersama2...