Wednesday, February 22, 2012

MUHASABAH DIRI

Assalamu'alaikum w.b.t... Salam 1 Ukhuwah...

Pehabaq bloggers sekalian??? Sihatkah masing2??? Jgn terkejut no melihat background baru ni... Suka2 nak jadi jambu sat :)

Mmg dah lama x update blog ni... Busy sesangat sejak kebelakangan ni... Macam2 hal yang berlaku... Alhamdulillah semua berjaya diharungi :) Tinggal defence proposal utk PhD yang belum lagi... Tiada yang menarik utk dikongsi di sini... Cuma baru2 ni saya dapat menyertai satu forum bersama ustaz Don yang tengah hot la ni... Live plak tu... Mmg tinggi ilmu yg dimiliki beliau... Nnt kita story apa yg Ustaz Don bg ceramah ari tu...

Sahabat2 bloggers sekalian, saya harap sgt2 kita sentiasa mengikut perintah Allah s.w.t dan meninggalkan segala larangan-Nya... Semoga kita terus di bawah lindungan Allah s.w.t... Sesiapa yang berminat untuk menempah kain ela yang saya jual, jangan malu2, jangan segan2 utk melihatnya di FB saya... Zahari Xaharie... PM saya utk urusan jual beli ya... Sambil membeli kita beramal... InsyaAllah...

Cukuplah sampai di sini dulu... Ada masa saya coretkan apa yang Ustaz Don bg ceramah yang lepas... Sharing is caring... Sharing is loving... Ameen...

Wassalam...

2 comments:

charm said...

fuyoooo.. so pink.. serius nampak gojes..selalu la update ye.. hehehe

Indra Al Ghazali said...

mantap