Monday, October 8, 2012

KEKUATAN DIRI

Assalamu'alaikum w.b.t dan selamat sejahtera... Kaifa haluka sahabat2? Semoga sentiasa di bawah perlindungan dan kerahmatan Allah s.w.t. Minggu yg agak sibuk buat saya dan teman2 seperjuangan yg lain :-) Harus menanda kertas peperiksaan :-) Semoga diri ini diberi kekuatan utk terus berbakti kepada agama, bangsa dan negara :-) InsyaAllah. Ameen. Pelbagai perkara harus diselesaikan sebelum berakhir sem ini. X dilupakan perancangan dan strategi utk semester hadapan dalam meningkatkan kemahiran diri terutamanya. Saya akan berehat sebentar daripada urusan PhD utk memberi ruang kpd diri ini utk berehat. Semoga pengorbanan ini akan memberi kesan +ve kpd diri ini dlm mencari makna kehidupan. Akhir kata, saya berharap sahabat2 yg membaca blog ini akan mendoa'kan kesihatan saya kembali sihat seperti sediakala. Akhir2 ini, kesihatan saya kembali tergugat dan diuji. Semoga do'a kalian dimakbulkan Allah s.w.t. Ameen Ya Robbal 'Alameen. Saya memohon kema'afan kpd sahabat2 andai ada kata2 saya yg menyinggung hati dan perasaan sahabat2 sekalian. Semoga ukhuwah ini berkekalan walaupun pertemuan hanya di medan maya :-) Semoga kita bertemu lagi :-) Wassalam.

No comments: