Friday, August 30, 2013

BE STRONG

Assalamu'alaikum w.b.t... Salam 1 Ukhuwah...

Apa khabar sahabat2 sekalian? Berada di Kuching International Airport (KIA) la ni... Waiting for departure... Nak balik kg weekend ni... Kerap sgt balik? Ramai yg cakap byk sgt duit boleh balik 2 minggu sekali... Alhamdulillah... xde lah byk duit... Rezeki daripada Allah tu tetap ada... Selalu balik pun selalu dapat tiket murah... jarang kalau balik kg tiket lebih daripada RM100 (pergi dan balik)... mcm minggu ni tiket RM78 pergi dan balik... Balik kg jumpa family... Satu kenikmatan yg tak terhingga buat perantau mcm aku ni :-) Alhamdulillah...

Bila blk kg, mesti kena menjawab soalan kuiz... bukan calang2 soalan... bila lagi? Aku pun pening nk jwb ape... soalan pendek jer... "Bila lagi?" Tapi jawapan dia pecah kepala nak fikir... sejak kejadian putus tunang tahun lps, aku lebih fokus kepada kerjaya... ada juga berkawan dengan seseorang tapi masih di tahap mengenali hati budi... memang tak tahu jawapan yg nak diberikan... semoga ada jalan utk hubungan kami... tak nak kecewa lagi mcm dulu... susah juga nak lupakan...

Aku berharap sahabat2 sekalian mendoakan yg terbaik utk aku... Semoga diri ini terus tabah menghadapi ujian2 mendatang... InsyaAllah...

No comments: