Thursday, January 29, 2009

KENA ROTAN...

yg penting bukan aku yg kena rotan... hehehehe... gini ceritanya... masa aku nak solat asar kat rumah sewa aku yg sungguh mendamaikan nie, tetiba aku dgr bunyi rotan... zuppp...zappp... rupa2nya jiran aku tgh marah anak dia... i'm not busybody key... cuma kesian dgr budak tu menangis... aku amati bunyi rotan tue... bukan sekali dua tp berbelas kali... sakitnya... aku dgr percakapan ayah budak tu yg sememangnya kuat... anaknya menipu... tapi budak2... kot ye pun nak marah n ngajar anak tue, x payah la rotan dgn melampau sekali... kesian aku dgr sore dak tu menangis... maybe aku x penah kena rotan teruk mcm tu kot masa kecik2 dulu... xtau la mcm mana condition budak tu mlm nie... "sakit yah...x buat lg lps nie..."... mesti trauma kena rotan... isk3...

moral of the story: ???

2 comments:

DilaGhani said...

ish dassaatt...aku tak boleh lihat atau dengar kekejaman..meruntun2 hatiku..huhuhuh

zackque said...

that's Y semalam, budak tu xtau ape nasib dia mlm td??? mesti sakit klu nak tdo dlm keadaan bila badan lps kena pukul...isk3...