Friday, February 20, 2009

ALHAMDULILLAH

Assalamualaikum w.b.t...

Alhamdulillah... segala pujian bg Allah yg telah menjadikan langit dan bumi serta sekalian makhluk di dalamnya... aku bersyukur2 sgt... setelah 3 hari "berkampung" dgn teman2 hanya utk menyiapkan assignment JAVA pemberian PM Dr Habibah Hashim, akhirnya aku berjaya menyiapkannya hari ni (20 February 2009, Jumaat, 2 am)... punyalah happy... x terkata happynya... nak citer pengalaman aku wat assignment nie...

18/2/2009
  • aku dan teman2 memulakan operasi coding-mengcoding
  • aku ckp bz ari ni... pegi kampus kul 7.30 am to avoid jammed...
  • kul 9 am we all dh memerap kat bilik dak2 master utk siapkan assignment... mmg blur memula... nak start mcm mana... but continue buat gak...
  • kul 5-8pm aku gi ngajar tuition... mmg penat sampai otak aku blur masa ngajar tuition... one of my students tanya "nape teacher nampak letih???"... concern betul diorg... aku senyum jer..."mmg teacher letih ari ni"...
  • then kul 8.30pm amik kwn2 gi kampus utk sesi coding-mencoding semula...
  • yg best aku mandi masa nak gi kampus kul 7am tu, then second mandi kul 11pm after blk dari kampus... giler ar... busy sampai nak mandi pun susah... (+ hujan lebat... sejuk nak mandi...heheheheh)
19/2/2009
  • ada kelas dari kul 9-30am-5.00pm... subjek data_comm tapi otak aku mmg dok pikior JAVA... how to solve it... aku totally lost utk kelas data_comm ari nie... sorry PM Ruhani...
  • blk kelas terus tatap laptop utk sesi coding-mencoding... still ada error... tension+kecewa+rasa nak marah... badan pun letih bebenor rasanya... aku sampai tertido dari kul 9pm-10.30pm... i missed keliwon malam nie... dh 2 minggu x dpt tgk...
  • bangkit dari tdo terus buat coding balik... dok tatap screen laptop ni... "manalah error yg aku buat nie"...
  • serius... muka aku mmg serius... housemate tanya aku x layan dek terlampau fokus... wakakakakakaka...
20/2/2009
  • tepat jam 1am, i found that error... small error... "mcm mana x nampak td ni"... hahahahahaha... Alhamdulillah...
  • sesi edit-mengedit utk lawakan GUI yg telah di design and di coding...
  • tepat 2am, finish everything...
aku nak wish thanx kat teman2 yg bg support masa nak siapkan assignment ni... adni, maysara, dila(bg support through YM), bro. din, wahid, man, kak muni, kak has, kak ezad dan thanx kepada PM Dr Habibah... i want to sleep rite now...

No comments: