Thursday, April 16, 2009

WAKENABABE... WAK LUUUUU...

Assalamualaikum...

Just nak share one story... Ari rabu bersamaan 15/04/2009 aku telah di"wakenababe" atau di"panggilan hangit" kan oleh kwn aku sendiri yang bernama ucop... Mmg g**o budak tu... Very mongong... Masa aku tgh ajar tuition, ada satu panggilan yang aku x dpt detect pemanggilnya telah menelepon aku... Pastu mengaku plak engineer dari putrajaya... Nak amik jadi researcher utk company dia... Pastu aku ckp yg aku dh sambung master tapi dia nk gak aku... Dia ckp dpt details aku through UiTM database... After dealing about 15 minutes, dia admit sape dia yg sebenarnya... Mongong and mengong sungguh sahabatku itu... dia telah buang 15 minutes masa aku yg sepatutnya digunakan utk mengajar students aku yg telah membayar aku utk satu jam setengah...

Takpe... Ada ubi ada batas... Hehehehehehehehehehe...

Yang aku nak share lg 1, ada kwn aku ckp "masjid jamek" as "masjid majmuk"... mmg kelakar giler... entah ape la dia pkir masa meluahkan kata2 itu... dia meluahkan dgn penuh confident... nasib baik ada org tegur... klu x, mati2 aku ingat ada masjid yg bernama "MASJID MAJMUK"... Wakakakakakakakakakaka...

5 comments:

DilaGhani said...

wahahahaha masjid majmuk...xboleh belah seh..ok la jugak tu dari ashraf miskin dan jehan muslim..

zackque said...

wakakakakaka... tulah... tu sumer keje si w***d... asyik tukar2 nama jer dia... nnt aku nak panggil dia nurul syariman... hahahahahahaha...

ctrohani said...

cian w***d.. kena lg..huhu..

nasib bek kena panggilan hangit dr mmbe jek.. klau kena dgn FBI or fafau, xke 1 dunia leh dgr.. heheh..

zackque said...

serius ct mmg ucop kena carut terus... padan dgn muka dia... suka kenakan org sgt... hahahahahahahaha...

daus said...

hehehe...
amboih zahari...smp masuk dlm blog nmpk...
hahaha...ucop mn?aku knai dak?

yg benar yusof (aku pnjm pidah pny blog)