Wednesday, May 20, 2009

UPDATION....

Assalamualaikum...

Dh lama seyh x post entry kt blog ni... WHY???? Sebab kakak aku pinjam laptop ni... Nak siapkan thesis dia...

Sumer orang bercerita pasal setahun yg lepas... Apa yg berlaku setahun yg lepas??? Tsunami??? Salah??? Mawi kawen ngan Ekin??? Salah... Hahahahahahaha... Sstahun yg lepas seramai 100 rakyat Malaysia (students + lecturers) telah dihantar utk berperang di Bangalore, India... Bukan berperang dgn puak pengganas kat sana tapi berperang mendalami ilmu programming kat sana...

Aku merupakan salah seorang calon yg terpilih... Fakulti Kejuruteraan Elekrik...??? Xde kena mengena dgn programming??? Sape bilang beb... Hehehehehehehe... Aku ngan 3 lg sahabat daripada fakulti yg sama telah bersama2 mengambil risiko utk mendalami ilmu programming kat sana...

Sampai kt sana, mmg xtau nak kata ape... Kawasan kt Infosys tu mmg canggih manggih... Tapi kt luar cam gurun... Byk kenangan manis kat sana... Antaranya...

1) Kami mendengar khutbah dlm bahasa urdu... Mmg x paham ape2... Tapi seronok tgk khatib tu bersungguh-sungguh menyampaikan khutbah...

2) Sharing is caring... Sharing is loving... Sampai kat sana, mmg 2-2 ayat ni agak femes... Kami saling membantu...Klu dia terror, dia akan bantu rakan2 yg lain... Very2 helpful...

3) Diarrhoea... rasanya sumer org merasai kenangan ini... xbleh tahan... sampai 10 ari aku kena... Masa ni housemate aku dak johan tu paling byk bantu and bg nasihat... abis ubat che kit teck aun dia aku mkn... thanx johan... kui3....

4) Coklat... Aku sgt suka mkn coklat TOBLERONE kt sana... seyes murah giler... Kwn aku baru balik dari langkawi bawak coklat ni... Tetiba teringat kt kedai kt Infosys tue...Hehehehehehe...

5) New Friends... Jumpa kwn2 baru... ida, kema, zida, yamani, tisha, anim, mar, ezzan, kak ti, kak yati, en. fakhrul and sumer lah... sumer best2...


Mmg byk giler kenangan manis kt sana... Setahun berlalu... Mcm sekejap jer... Klu ada reunion kan best... Masing2 dh ada career masing2... Ada pertemuan kt sana yg membuahkan bibit2 cinta sampai ke jinjang pelamin (jun + jan) and yg otw ke jinjang pelamin... sape ni??? tet??? teka sendiri... hahahahahahaha...

For Infosians Mei 2008-July 2008, u all are very nice and nice knowing u all... M.I.S.S u all so much...

3 comments:

afifi said...
This comment has been removed by the author.
kem said...

miss u too zahari yg sexy!! (referring to ur blogs title..) haha

nice to know u lah..
ko ingt x..kita pnh makan 1 meja. time brekfast. itu pon time last day kt india.
and that was the 1st n the last kita mkn 1 meja..wuwuwu~


ps: the previous comment is under afifi's name kan? huhu.aku salah login account la zahari. termasuk account pipi la plek.. ya ampun..huhu

zackque said...

ala kema...
account pipi account ko gak...
account mu account ku jugak...
tulah kema...
1st n last mkn semeja...
makan byk2 konon2nya...
takut rindu makanan kt india...
kui3...
ko mmg kelakar + bersin ko yg ayu tue...
hahahahahahaha...