Sunday, May 31, 2009

AGAIN... TAGGED...

1. Kekasih saya adalah: jauh di mata, dekat di hati...

2. Saya sedang mendengar: nothing...

3. Mungkin saya patut: kuruskan badan...

4. Saya baru sudah: solat maghrib...

5. Beza rakan, sahabat dan kawan: mcm ckp ijat... bezanya pada hati mereka...

6. Saya Tidak Faham: hasad- dengki sesama manusia...

7. Saya perlu mencari: identiti utk next album... mcm g**p**g... ahax...

8. Ayat terakhir yg dikatakan kepada saya: bila nak kawen???

9. Makna hidup?: hidup utk makan??? bukan2... hahahahahaha... hidup adalah sesuatu yg telah ditetapkan oleh Allah s.w.t...

10. Cinta itu?: indah...

11. Saya paling suka: merapu...

12. Saya akan cuba: dpt 4.0 utk master ni...

13. Mengapa rakyat malaysia suke menggunakan LAH di akhir ayat mereka: identiti tu... negara lain xde...

14. Telefon bimbit sy: 3310??? ape yg dia bleh buat... takat sms ngan call jer la...

15. Katil saya: queen size... ahaks... tapi saya selalu tdo dpn tv... best... pastu tv tgk saya...

16.Soalan yg bagi sy tidak perlu ditanya: jgn tanya bila nak kawen... rimas... hehehehehehehe... dh sampai seru nnt i ajak korang key...

17. Teknologi adalah: aku selalu ckp teknologi sering buat org malas... tapi aku apply teknologi ari2... ada pro and kons... lu pikirlah sendiri... hahahahahahaha...

18.Bagaimana saya masak makanan yg saya pandai masak?: ha...macam tu lah...

19. Semalam: saya ada kat ladang sawit... membantu abang saya...

20. Hari ini: pasoh 3--pd--shah alam... dari kg terus pegi majlis kawen kwn kt pd... like small reunion... pastu blk shah alam... long journey... letih...

21. Malam ini saya akan: jemput kwn kat bus-station yg baru sampai dari penang...

22. Esok pula saya akan: saya akan bekerja...pastu nak gi tgk konvo kwn...

23. Saya betul2 inginkan: nasi goreng kerabu... lapar giler...

24 Badminton atau futsal: badminton

25 Karaoke: saya nak karaoke dgn mak cik mary iaitu mak tiri zoela dlm sindarela...kui3...

26 Makanan jepun adalah: xtau... xpenah makan...

27 Bilik yg terang arau gelap.: gelap...hehehehehehehe...

28 Ayat terakhir yg nk anda ckp kt seseorg: cover skit mulut tu bleh x??? xde insurans tul...

29 Kereta: Saya ada kelisa... comel sgt... itulah harta saya skang ni...

30 Saya nk tag: dila, husna, ezan, kema, ct rohani...buat jgn x buat...

3 comments:

kem said...

Wwoh2...nasik kerabu..yum2..
lapar dowhh..
btw, kawen nnti jemput tau zahari!!
=)

zackque said...

insyaAllah kema...
dlm perancangan 3 years time...
you're invited to my wedding ceremony...
kui3...

dLa IS THE NAME said...

weh zahari aku pn minat makcik mary doww