Thursday, October 15, 2009

JUS-MATE-5

Assalamualaikum...

Post-entry kali ini pada mulanya mengexcitedkan aku utk kuruskan badan... hahahahahahaha... kwn aku yg digelar che' wan tu ajak lawan sape kurus dulu... siap dia bet dgn aku lagi... tapi aku x main bet-bet ni... haram dowh... tapi pkir2 blk, klu aku kurus nnt, aku kena beli koleksi pakaian yang baru... yg skang ni sumer saiz 34 pinggang dia... abislah duit aku nak beli baju and seluar baru... x sanggup ar... so, baik aku maintain size skang... hahahahahahaha... Jus-Mate-5 pun tggl kenangan jer la nampaknya... tapi nak cuba gak... hehehehehehe... bukan utk kurus tp sbg supplement... ok x??? chow...

p/s alasan malas nak diet... hahahahahaha...

5 comments:

dLa IS THE NAME said...

eh xyah la mkn jus mate 5 ke jus mate 500 ke..g jer india..konpem!!! 10 kg turun..hahahaah

zackque said...

xnak la dila...
suffer beb...
sape nk sponsor pegi sana lagi???
tiket mahal + nak shopping...
hehehehehehehe...

dLa IS THE NAME said...

jual kelisa..wakakakkaka...
silap2 satg aku tengok zahari bawak mangkuk tepi jalan, "mama hungry mama"..hahahah

zackque said...

siot dila... kesian kan??? sampai di pukul2 nya kita sbb x bg pa pe kt diorg... kesian sungguh...

Izad und Miza said...

haha..tak yah klw tujuan kurus..ak dgr org mkn ubat kurus ni..macam2 penyakit datang..darah tinggi la darah rendah la..tu belum lagi mengandung ker..menopous ker..hish..byk buruk dari baik..tp ko lelaki kan????...opss..slh tempat la..