Tuesday, June 15, 2010

LAYAKKAH AKU???

Assalamualaikum...

Sewaktu entry ini dicoretkan, aku sedang mengalami saat2 kesepian dalam hidup... (jiwang x hengat)... Nobody nobody at home... and i'm alone... sangatlah x best... ish3... dgr plak lagu rossa "hati yang kau sakiti"... lagilah menjiwangkan diri ini...

Actually aku baru ja melaporkan utk tv3... eh...eh... bukan2... melaporkan diri di Universiti... sbg seorang lecturer muda... hahahahahaha... tp tgh takut diposting jauh2... kui3... Master??? baru jer declare tamat belajar sbg seorang pelajar Master... Alhamdulillah... Alhamdulillah... Alhamdulillah... semuanya dipermudahkan...

Sahabat2 sekalian, doakan yang terbaik utk aku ya... doa seorang sahabat dimakbulkan Allah s.w.t... semoga kalian juga terus success dalam hidup...

Wassalam...

7 comments:

Latifah said...
This comment has been removed by the author.
Latifah said...

tahniah Zahari... pasni kene pabggil Encik Zack pulak lah... hihihi...

lawa background... bila tukar? nice. =)

zackque said...

xyah la berencik2 dgn saya kak tipah... panggil jer mcm biasa... zahari pun ok... nnt klu saya perlukan khidmat sks, saya refer kat akak... ahaks... doakan saya ek kak...

Latifah said...

heheh... saje nyakat... kalau kamu dpt kat shah alam, insyaAllah leh tlg... tapi kalau dapat kat penang or tempat lain, x dapat den nk nolong eh...

ctrohani said...

congrats, zahari.. gud luck for your future undertaking.. insyaAllah.. moga2 Dia permudahkan semuanya.. doa untuk saya jugak.. hehe

Hanisah Safian said...

salam singgah! :)

tahniah! bila baca entri ni,teringat kakak saya.sama cerita dgn zahari.

dia pun baru tamat master,25,baru mula kerja as lecture.

tahniah ya?:)

Anonymous said...

best nya dah abis MSc....research aku susah gila