Sunday, May 16, 2010

SELAMAT HARI GURU

Assalamualaikum w.b.t dan Salam Sejahtera...

Sihatkah teman2 sekalian??? Hari Guru... ya... 16/5 setiap tahun merupakan hari guru... maka sambutan hari guru akan disambut... just to give my opinion... bleh x klu tukar Hari Guru kepada Hari Pendidik??? klu sambutan Hari Guru, takut plak pensyarah2, tutor2 akan merajuk... huhuhuhuhuhu... tiada istilah hari pensyarah atau hari tutor atau yg sewaktu dengannya walhal mereka juga merupakan "guru" yg mencurahkan bakti mendidik anak bangsa... hehehehehehe...

Pada 15/5 yg lps, aku awal2 dh msg kt guru yg paling aku sayang... yg menjaga aku sebaik-baiknya masa aku di asrama SDASA... x lain x bukan... my papa... Cikgu Rozulan bin Abdullah... warden asrama tempat aku meluahkan suka dan duka masa sekolah dulu... dan sampai hari ni aku still contact and tanya khabar dia... aku juga telah sms beberapa org rakan di pusat tuition mawar... mengucapkan "Selamat Hari Guru" pada mereka...

Teacher is like Pepsi "Ask For More"
Teacher is like Nike "Just Do It"
Teacher is like Nokia "Connecting People"
Teacher is like McD "I'm Lovin' It"

Dan pd 16/5... pagi2 buta inbox sms aku penuh dgn wish daripada teman2 seperjuangan mahu pun students yg disayangi... thanx for all the wishes... aku rasa bertuah dapat jd sebahagian daripada guru walaupun hanya di tuition center... huhuhuhuhuhu...

SELAMAT HARI GURU kpd semua guru2 di dunia...

Wassalam...

No comments: