Tuesday, June 16, 2009

LAYAR KEINSAFAN...

Assalamualaikum...

Tajuk entry kali ni agak poyo... dush... amek ko...
Xde lah...
Semalam dgr lagu Afgan - Pada-Mu Aku Bersujud...
Mmg insaf sgt...
Bait2 dia yg puitis berkonsepkan ketuhanan...
Clip video best + sore dia yg ber100000000 kali lg sedap dari sore aku...
Aku dh dgr lagu ni dekat 100 times...

p/s ni pun tgh layan... x puas la.. asyik nk dgr lagu ni jer...
bila la artis M'sia nk buat lagu mcm ni...???

3 comments:

zieda said...

ha ah..betul2..lagu afghan best seh...

..::bUtterfLy::.. said...

ye...saya pon baru lepas u-tube lagu afgan tu...best2!

zackque said...

mmg best kan...
sore dia x sepadan dgn muka dia...
wakakakakakakaka...
tapi he's got big talented...