Wednesday, October 15, 2008

PIZZA HUT


Alhamdulillah semalam dapat gaji...tapi harga sawit jatuh lagi... semalam masa hantar buah sawit ke kilang dapatlah 6.28 tan...RM310 setan...ayah aku bg gaji cam biasa...tapi bersyukur dgn rezeki yang dikurniakan...ingatkan nak makan pizza hut tapi cuaca x mengizinkan...

tup2...ptg semalam my sis called bg tau dia ada buat jamuan hari raya kat rumah dia...serbuuuu...hehehehehehe...my brother in law yg incharge bahagian makan merangkap chef ari tu...dia masak mee goreng dgn spaghetti...punyalah sedap...bertambah gemuk la aku...masa nak balik semalam, my niece nak ikut balik skali...tapi cam biasa, my sis susah nak lepaskan coz takut anak dia menangis malam...tapi alhamdulillah dia x nangis dan tido dgn lenanya bersama pak tih kesayangan...huhuhuhuhuhu...

then ari ni aku merehatkan diri sebelum menyambung tugas kat kebun esok...tapi panas sgt sampai xboleh nak rehat...punyalah aku cuba nak rest tapi xdpt gak...tapi kul 6pm aku kantoi gak...tgh sdp2 baca novel Ayat-Ayat Cinta, aku tido dgn rakusnya...x sempat baca doa tido...Ampunkan aku Ya Allah...kalaulah Allah tarik nyawa aku ptg td, x sempat nak mengucap...Astaghfirullahala'zim...then kul 6.50pm, my sis balik nak jemput anak dia...tau dia bawak ape??? dia bawak pizza hut...so aku bleh simpan duit gaji aku...thanx kak coz belikan pizza...thanx very much...lov u very much...muah...muah...muah...

No comments: