Friday, October 31, 2008

THANX...

firstly, today, nak ucap thanx very much to my mak,ayah and along coz bg duit bayar yuran konvo...sayang semua...selamat duit gaji bulan nie...huhuhuhuhuhu...

masa aku gi bank td,bank x bukak lg...dekat 30 min aku tunggu sambil2 baca paper norman hakin kena tangkap basah dgn memey...huhuhuhuhuhu...sedih abby...sekali lg teruji...xpelah...rumahtangga diorg... biar diorg selesai sendiri...kita doakan yg tebaik utk depa...

masa aku tgh nunggu kat bank, ada sorg samseng ni umur dlm 5-6 tahun la gitu...punyalah x faham bahasa...dia tendang kete org...bukak pintu kete org sampai alarm kete org tu berbunyi hingga menyakitkan telinga aku nie...sabar jer la...pastu dia siap tendang anak org lain...muka x bersalah jer...mak ngan nenek dia aku tgk cam ada prob jer...malas nak guess...takut nnt jd fitnah...

pastu aku blk cm bese...hehehehehehe...biasa ar kete x byk...kelajuan meter kete pun bertambah2 tanpa ku sedari...hohohohohohoho...manyak best wo bawak kete laju2...hihihihihihihi...esk nak gi melaka...gi jln2 dgn dak sekolah rendah... hehehehehehe... jd pengiring... fully sponsored... hohohohohohohoho...nnt aku update kt cnie...huhuhuhuhu...sebelum blah, ada satu teka-teki???sape rasa2 pandai sila jawab...

Kenapa Penggali Kubur Gali Kubur Tak Pakai Selipar??? teka and teka kalo terror.....! ! ! jawapannya di masa akan dtg...hohohohohohoho...

No comments: