Thursday, October 30, 2008

TAGGED???

nak gi kuar duit n shopping kt mysore

khas utk dila yg dh tagged aku...

My Top 10 Most Favorite Food.
1)sumer yg mak aku masak tapi bukan ayam kampung...huhuhuhuhu
2)sardin cap ayam brand
3)nasi goreng cina perencah adabi (aku buat sendiri tau)
4)KFC
5)Mc'D
6)Pizza Hut
7)nasi goreng latna kt restoren abah and kayu manis
8)nasi kandaq hakim
9)soto along den yg tiada tandingan
10)actually aku mkn sumer makanan yg halal tp bukan ayam kampung and itik...xtau nape???


10 Things I love To Do.
1) edit gambar...tgh giler edit gambar skang
2)baca blog ezan and dila
3)gi kebun
4)main bowling
5)main dgn anak buah sampai aku marah diorang...hohohoho
6)bawak kete laju2...
7)tgk CSI...I am too sexy...hohohohohoh
8)tgk The Nanny si sengau tu
9)gi jln2 sampai x ingat nak blk rumah
10)coding???suka ke???hohohohohohohoho


5 Things I Love To Do When I'm EMO.
1) berdoa kat Allah tabahkan hati...
2) tdo
3) ape lg.. tulis kat blog ni la...
4) message awek...huhuhuhuhu
5) ajak member hang out


5 Types of Girls I Adore.
1) yg mencintai dan beriman Allah
2)yg pakai tudung
3)yg pandai urut badan...ek eh... cam mawi plak...
4)yg suka senyum tapi bukan selalu senyum...nnt org ingat gila la plak...
5)yg buat aku tersenyum...hihihihihihi

5 Things I Love To Do When I'm HAPPY.
1)menari...hohohohoho...
2)dgr lagu pastu nyanyi sama2...
3)makan...
4)senyum...
5)gelak kuat2 sampai ketua kampung dgr...hehehehehehehehe


5 Things I Wish To Happen.
1) harga sawit naik balik...sian kat peneroka..."saya bangga jd anak felda"...
2)dapat keje yang aku impikan...
3)dapat buat kelas tuition dgn bayaran yg reasonable...sbg permulaan nak majukan anak felda dulu
4)nak bantu parents gi buat haji
5)kawen sebelum umur 30...doakan aku...

5 People I Want to Tag
1) my awek
2)ezzan
3)dila (dia dh tag aku)...cmner nie
4) 4 dgn 5 reserve dulu...

1 comment:

Ezzan Yusop said...

ezzan dah ditagged la sygku zahari..cewahh! dh siap post lg dh..